Страницы

Веб-простір сучасного уроку літератури


 Стратегії роботи з художнім текстом: стратегія мемів


Меми на уроках 
зарубіжної літератури



                          

🔍 Мем-(англ. meme; у іншій транскрипції — «мім») — одиниця культурної інформації, поширювана від однієї людини до іншої за допомогою імітації, навчання тощо. Може бути зображенням або відеозаписом гумористичного характеру.



🔍 Мем це основна одиниця культурної передачі чи ініціації. (Р. Докінз)
Психологія
📌(за Денетом) Мем — це у певному розумінні комплексна ідея, яка формує себе у вигляді чогось певного і запам'ятовуваного. Мем поширюється через знаряддя, поведінку та позначення — фізичні прояви мему.
📌(за Плоткіним) Мем — одиниця культурної спадковості, аналогічна гену. 
📌 Мем — це внутрішня репрезентація знання.
📌 Мем — одиниця мислення, завдяки якій здійснюється його процес.
Соціологія
📌 Мем одиниця суспільної взаємодії.
Культурологія
📌 Мем — одиниця інформації, яка міститься у свідомості. Мем діє на події таким чином, щоб у свідомості інших людей утворилося більше число його копій.
📌 Мем — одиниця культури, постійна конкуренція яких в боротьбі за увагу є основою розвитку культури.

🔎Меми – невід’ємна частина 
сучасної  інтернет-культури.  

Тому вчитель може успішно
використовувати меми на уроках
 зарубіжної літератури



Як створити мем?

Алгоритм дій:

🔎Зайти на спеціальний сайт, генератор мемів, наприклад, рісоваш;
🔍

📌Натиснути кнопку «Створити»

📌 Вибрати потрібний мем, або

 використати свою картинку;

📌 Заповнити шаблон, написавши, що ви

 хочете бачити знизу, а що зверху;

📌 Збільшити або зменшити розмір шрифту;

 📌 Зберегти і завантажити зображення.



Конструктор мемів



 Меми на різних етапах уроку:

💫Так можна оформити тему уроку


(До уроку за твором Елеонор Портер "Полліанна": Ідея радості життя й відкриття світу у творі)
💫Сформулювати проблемне питання



💫Представити домашнє завдання


💫Зробити тести для контрольної або самостійної роботи









Комментариев нет:

Отправить комментарий