Стратегії роботи з художнім текстом: стратегія мемів
Меми на уроках
зарубіжної літератури
|
🔍 Мем-(англ. meme; у іншій транскрипції — «мім») — одиниця культурної інформації, поширювана від однієї людини до іншої за допомогою імітації, навчання тощо. Може бути зображенням або відеозаписом гумористичного характеру.
🔍 Мем — це основна одиниця культурної передачі чи ініціації. (Р. Докінз)
Психологія
📌(за Денетом) Мем — це у певному розумінні комплексна ідея, яка формує себе у вигляді чогось певного і запам'ятовуваного. Мем поширюється через знаряддя, поведінку та позначення — фізичні прояви мему.📌(за Плоткіним) Мем — одиниця культурної спадковості, аналогічна гену.
📌 Мем — це внутрішня репрезентація знання.
📌 Мем — одиниця мислення, завдяки якій здійснюється його процес.
Соціологія
📌 Мем — одиниця суспільної взаємодії.
Культурологія
📌 Мем — одиниця інформації, яка міститься у свідомості. Мем діє на події таким чином, щоб у свідомості інших людей утворилося більше число його копій.📌 Мем — одиниця культури, постійна конкуренція яких в боротьбі за увагу є основою розвитку культури.
🔎Меми
– невід’ємна частина
сучасної інтернет-культури.
Тому вчитель може
успішно
використовувати меми на уроках
зарубіжної літератури
Як створити мем?
Алгоритм дій:
🔎Зайти на спеціальний сайт, генератор мемів,
наприклад, рісоваш;
🔍
🔍
📌Натиснути кнопку «Створити»
📌 Вибрати потрібний мем, або
використати свою картинку;
📌 Заповнити шаблон, написавши, що ви
хочете бачити знизу, а що зверху;
📌 Збільшити або зменшити розмір шрифту;
📌 Зберегти і завантажити зображення.
Конструктор мемів
Меми на різних етапах
уроку:
💫Так
можна оформити тему уроку
(До уроку за твором Елеонор Портер "Полліанна": Ідея
радості життя й відкриття світу у творі)
💫Сформулювати
проблемне
питання
💫Представити
домашнє
завдання
💫Зробити
тести
для контрольної або самостійної роботи
Комментариев нет:
Отправить комментарий